FAQ
Obecnie płatność online jest tymczasowo niedostępna. Możesz złożyć zamówienie online, a wszystkie informacje dotyczące płatności zostaną przekazane po potwierdzeniu zamówienia telefonicznie lub mailowo. Dostawa jest niedostępna, ale możesz odebrać swoje zamówienie na Jana Kazimierza 30, 01-248 Warszawa. Możliwe jest jednak indywidualne ustalenie warunków dostawy.
Minimalny czas realizacji zamówienia to 3 dni. Prosimy pamiętać, że dla niektórych produktów ten czas może być dłuższy. Proszę zapoznać się ze szczegółami produktu, aby uzyskać więcej informacji.
Każdy produkt ma określoną minimalną ilość zamówienia podaną na karcie produktu. Prosimy zapoznać się z menu, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Tak, wymagana jest przedpłata w wysokości 50%, którą należy uiścić przez Blik po potwierdzeniu zamówienia i omówieniu wszystkich szczegółów. Pozostała kwota jest płatna przy odbiorze zamówienia.
Zamówienie można odebrać na Jana Kazimierza 30, 01-248 Warszawa. Możliwe jest również indywidualne ustalenie warunków dostawy.
Informacje dotyczące przechowywania każdego produktu są podane na karcie produktu. Prosimy zapoznać się ze szczegółami produktu, aby uzyskać dokładne informacje.
Informacje dotyczące podawania i spożywania każdego produktu są podane na karcie produktu. Prosimy zapoznać się ze szczegółami produktu, aby uzyskać dokładne informacje.